W dzisiejszym filmie naprawa zatartego napędu licznika w motocyklu Yamaha XTZ 750 Super Tenere. Film powstał na podstawie przepisu przedstawionego przez jednego z użytkowników forum XTZClub.pl za zgodą jego autora.

Link do tematu na forum: http://www.xtzclub.pl/threads/15543-%C5%9Alimak-regeneracja

Naprawa blaszki napędu: https://youtu.be/SA3tOqkGcK8

DZIAŁANIA PRZEDSTAWIONE NA FILMIE ROBISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI JEŚLI USZKODZISZ SWOJE CZĘŚCI MOTOCYKLA LUB CIAŁA.

Odnośnie sytuacji w 2:30: POLECAM ROZWIERCENIE KOŁKA I WYJĘCIE CZĘŚCI Z MOSIĄDZU (UPRZEDNIO OWIJAJĄC GWINT KAWAŁKIEM MIEDZIANEJ BLASZKI ABY GO NIE USZKODZIĆ) BO NIE WYJMUJĄC MAŁEGO KOŁA RYZYKUJEMY USZKODZENIE ZĘBÓW NA KOŁACH PODCZAS WYPRASOWYWANIA TULEI Z DUŻYM KOŁEM. WYPRASOWANIE TULEJKI JEST DZIAŁANIEM RYZYKOWNYM!!! MOZE PROWADZIĆ DO NIEODWRACALNEGO USZKODZENIA MECHANIZMU W TYM PĘKNIĘCIA ALUMINIOWEJ OBUDOWY!!!

Podobało się? Podziel się z innymi: